سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در محضر خدا
عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93 خرداد 27 توسط بنده خدا

 

کربلا سکوت را بشکن و با ما سخن بگو، بگو که با تو و حسینت چه کردند؟

هویزه تو هم بگو که صحنه های عاشورا دوباره در تو تکرار شد. کربلا اگر آن روز یزیدیان بر بدن های شهدا اسب نتاخته بودند امروز دیگر صدامیان چطور جرأت می کردند در کربلای هویزه بر بدن های مطهر علم الهدی و یاران با وفایش تانک روانه کنند. هویزه هم حتماً صدای شکستن استخوان ها از شدت بغض و کینه صدامیان در زیر تانک ها را شنیده است. کربلا تا به کی مهر سکوت بر لب خواهی داشت، سخن بگو. از لحظاتی بگو که حضرت زینب در گودال قتلگاه به دنبال پیکـر مطهـــر، بی ســر و تکه تکـــه برادرش می گشت و آنقدر پیکر مطهر آقا زخم خورده بود که حتی خواهر هم برادر را نمی شناخت و وقتی به مقابل پیکر برادر رسید فرمود: انت اخی؟ انت حسینی؟

و معراج شهدا هم شاهد بود زمانی را که پیکر بی جان، استخوان های شکسته شده و تن بی سر برادرم را دیدم من هم گفتم: آیا تو برادر منی؟ آیا تو برادر منی؟ کربلا؛ بدن برادر من 13 سال در زیر آفتاب و باد و باران مانده بود و دور از ذهن نبود که برادرم را نشناسم، اما کربلا، تو بگو آخر چند ساعت بیشتر از شهادت مولایمان آقا ابا عبدالله نگذشته بود تو بگو مگر با بدن آقایمان چه کرده بودند که حتی خانم زینب (س) هم برادرشان را نشناختند؟

کربلا اگر تو در شب عاشورا شاهد گریه ها، راز و نیازها و شاهد عشق بازی با محبوب عاشوراییان بودی، دو کوهه هم شهادت می دهد، بر زمزمه ها و فریادهای الهی العفو، الهی العفو بچه ها در دل شب و شهادت می دهد که عاشوراییان ایران در دل شب ها با دست خود قبر می کندند و شهادت می دهد که از شدت گریه گاهی از هوش می رفتند.

کربلا باشد تو سکوت کردی و تا آخر هم سکوت خواهی کرد. کربلا، شلمچه، دوکوهه، فکه، طلاییه و ... همه تان سکوت کنید اما ... من سکوت نخواهم کرد به همه خواهم گفت: شهدا چگونه بودند و چگونه رفتند.

به همه خواهم گفت: ما مسئولیتی بس سنگین داریم، اگر شهدای کربلا ندای هل من ناصر حسین و شهدای ایران ندای هل من ناصرخمینی را لبیک گفتند، ما هم باید به ندای هل من ناصر سید علی خامنه ای لبیک بگوییم.

به همه خواهم گفت: اسلام با خون حسین زنده شد و با پیام آوری و صبر خانم زینب (س) تا حال زنده مانده است.

مواظب باشیم آبروی شهیدان را حفظ کنیم. مواظب باشیم شرمندشان نشویم...


http://labkhandhaye-khaki.blogfa.com





قالب وبلاگ