سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در محضر خدا
عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 مرداد 11 توسط بنده خدا
خبرگزاری ایمنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان جزییات تشییع شهدای غواص و خط‌شکن د را تشریح کرد و گفت: پیکر مطهر شهدای غواص و خط شکن، 15 مرداد در قالب یک کاروان وارد استان اصفهان شده و کاشان اولین شهری است که میزبان این شهدا خواهد بود.
 
به گزارش ایمنا، سردار مجتبی شیروانیان در تشریح جزییات تشییع شهدای غواص و خط‌شکن گفت: 48 شهید غواص و خط‌شکن در این استان تشییع می‌شوند که از این جمع پیکر مطهر 18 تن از شهدا احراز هویت شده است.
وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهدای استان اصفهان، 15 مرداد در قالب یک کاروان وارد استان اصفهان شده و کاشان اولین شهری است که میزبان شهدا خواهد بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: طی چهار روز، شهرهای مختلف استان اصفهان میزبان کاروان شهدا خواهد بود و بعدازظهر نوزدهم مرداد پیکر مطهر شهدا با استقبال مردم وارد شهر اصفهان خواهد شد.
شیروانیان با بیان اینکه شب وداع با شهدا در شب شهادت حضرت امام صادق (ع) در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: صبح بیستم مردادماه شهدا در شهر اصفهان تشییع و پس از آن تعدادی از پیکر شهدا برای خاک‌سپاری به شهرهای مختلف اعزام خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای گمنام در هشت نقطه از استان به خاک سپرده خواهند شد.
گفتنی است، شهدای گمنام در شهرهای امیرآباد (از توابع شهرستان نجف آباد)، بافران (از توابع شهرستان نائین)، ذوب‌آهن اصفهان، محله‌های عاشق‌آباد و نصرآباد اصفهان، شهر خوراسگان، شهرک شهید نامجو صنایع دفاع و شهر دستگرد (از توابع شهرستان برخوار) به خاک سپرده خواهند شد.
شایان ذکر است، هنوز اسامی شهدای شناسایی‌شده نیز توسط مسئولان استان اصفهان اعلام نشده و طی روزهای آینده پس از اطلاع به خانواده‌های شهدا، رسانه‌ای خواهد شد.










وعده ما
درتشییع شهدا
برای تجدید عهد با شهدای مظلوممان

همسنگران !!!! 
شهدا پیامی آورده اند...

یاعلی



قالب وبلاگ